25 Aralık 2012 Salı

Evimin ilk misafirlerinin ardından


Evimin ilk misafirlerini ağırladım, aslında üzerinden uzun bir zaman geçti ama ben notunu buraya geç de olsa düşeyim istedim.

Masa başında, uzun uzun sohbet edilen, demlik demlik çay içilen kız kıza toplantıları seviyorum ben. Anne evinde genellikle bu fırsatı bulamazken şimdi böyle bir şansım var. İşin ilginç yanı yemek-pasta-börek yapmak insanın stresini alan, müthiş bir terapi gibi. Ben her strese girip kendimi yemek yapmaya verdiğimde aklıma Nil'in Kek şarkısı gelir. "Kendimi kekle yatıştırdım", diye.


Kıymalı börek, peynirli şerit poğaça. Şerit poğaçanın tarifi www.pelinchef.com adresinden. Çok güzel bir site ve harika tarifler var, tavsiye edilir.


Dolmalık fıstık, havuç, roka ve cevizli nefis bir patates salatası. http://selinedair.blogspot.com adresinden. Aslında bir yemek sitesi değil, tatlı bir kızın blogu. Arada bir de böyle pratik tarifler veriyor.



Bu da bizim kış başlamadan, patlıcan mevsiminde Umutla yaptığımız patlıcanlı, kuru domatesli nefis bir ezme. O zamanlar robotumuz olmadığı için hepsini elimizde ezip çok yorulmuştuk ama değdi. Ankara simidiyle çok yakışıyor.



www.cafefernando.com Korova Kurabiyesi, bol çikolatalı, biraz bisküvi havası var ve şahane!



Böğürtlenli pasta.

Yedik, içtik. Sımsıcak sohbetler ve bol övgüyle günü tamamladık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder