12 Aralık 2012 Çarşamba

2013 Hazırlıkları

Hafta sonu yaptıklarımı düşünüyorum da tamamen 2013'e hazırlık olmuş.



Bir tatil gününe en güzel, mis gibi kahve, biraz çikolata ve okumaya can atılan bir kitapla başlanır...
Sonra yılbaşında 4 günlük bir tatil, biraz mola, biraz eğlence için bir seyahat kesinleştirilir.


Ardından Ulus'a gidilir.

Ben Ulus'u çok severim. Halden taze balık, meyve, bir parti toptancısından yılbaşı ağacımıza süsler aldık, hem de piyasanın yarı fiyatına! Veeee belediye çarşısından lale ve sümbül soğanları aldık. Laleler dikdörtgen saksıdakiler. Toprağın 10 cm altına gömülüyor, soğukta durması gerekiyormuş ki baharda açsınlar. Ben ressam lalesi adında ebruli desenli lalelerden aldım. Zamanında İngilizler Osmanlı lalelerine hastalık bulaştırmak için bir virüs aşılıyor ressam laleleri de böyle ortaya çıkıyor. Yuvarlak saksıda ise sümbüllerim var, onların da yarısının toprağın dışında kalması gerekiyormuş. Toprak ve saksı alışverişini de oradan yaptım. 20 liraya balkon güzelleştirmek mümkünmüş, hep daha pahalı olduğunu zannederdim! Şimdi baharı bekliyorum bakalım çiçeklerim nasıl olacak?




Akşam balık-şarap keyfinden sonra da kocamla ağacımızı süsledik.

Ağacın üzerindeki çorabı gören 6 yaşındaki yeğenim Ata teki kaybolmuş Noel Babalı çorabını getirip kendi ağaçlarına asmış!




Kapımızı da süsledik, şimdiiiiiiiii....

2013 heyecanla seni bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder