1 Ocak 2012 Pazar

2012'ye Özel






















Saatler önce yeni bir yılı daha karşıladık. Bu yılbaşını da en özel arkadaşlarımızın evinde karşıladık, kutlamayla ilgili bir başka postum olacak. Bu postum ise el emeklerim, göz nurumla ilgili!

Bu yılbaşına özel elimden, emeğimle bir şeyler çıkardım. Hep söylüyorum, böylesi günlerin benim için anlamı aklıma çılgın fikirlerin gelmesiyle ortaya yepyeni şeyler çıkarıyor olmam.


Öncelikle 2012 plan ve hedefleri (ki bunu da bir sonraki posta saklıyorum) arasında yer alan yemek-pasta alanına bir geçiş yapmak anlamında yılbaşı pastamızı ben yaptım! Balkabaklı-kestaneli pastamı arkadaşlar başarılı buldu, ben pandispanyasını biraz kuru buldum ama geri kalan her şey iyiydi, her şey bir tecrübe, bir dahaki sefere bunu telafi edeceğim.


Bir diğer çalışmam ise hazırladığım hediye çantaları idi. İçine aldığım hediyeleri koymakla birlikte daha sonra makyaj malzemeleri konulabilir, hatta içine kuru çiçekler konularak bir aranjman bile ortaya çıkarılabilir.


Bir tarafına kızların, diğer tarafına da koca-nişanlı ve sevgililerin adını koydum. Yeni yıla yaraşır bir sürpriz oldu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder