22 Ocak 2012 Pazar

Çikolatalı Portakallı Bademli Pasta












Bir haftadır Ankara'da çetin kış koşulları içerisinde yaşamaya çalışıyoruz. Bir taraftan kar, bir taraftan -15 derecelere kadar düşen sıcaklıklar, erimeyen, buzlanan yollar... Bir de üstüne ben feci şekilde hasta oldum. Bir garip öksürük ve burun akıntısı, iki gün işe gidemedim ama bu sefer de yatmaktan sıkıldım evde. Böyle böyle cumayı getirdik, sonra cumartesiyi ve pazarı, hala kar yağıyor ve ben hala hastayım.


Bu haftaki pastamı zor koşullar altında yaptım bu yüzden. Bünyem zayıf düştüğünden olsa gerek inanılmaz yordu beni. Sonuçta ortaya bir şeyler çıkardım.


Tek kişilik pastalar yapmak istedim bu kez. Ancak muffin kaplarım olduğu için onlarda yapıp hazırladım. Önce Cenk üstadın pasta kremasını denediysem de nedense tutturamadım, sonra başka bir tarifi denedim.



Biraz portakal kabuğu rendeledim ve vazgeçilmezim bademi de aralara serpiştirdim, üzerini de çikolatadan çiçeklerle süsledim, o da Cenk üstattan...



Yoğun çikolatalı pastalarım böylece çıktı ortaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder