8 Ocak 2012 Pazar

Mangal Center







Değişik yerlerde yemek yemekten hoşlanıyorum. Daha önce gittiğim mekanları bir excel dosyasına yazıp orada neyi tattım, neyi denedim, fiyatlar nasıldı not almış oluyordum. Ancak bir türlü derli toplu bir şey haline getiremedim bunları. Ya iş yerimdeki bilgisayara, ya evdekine ya da flash belleklerden birine kaydedip unutup gidiyordum. Sonra birileri ya şöyle bir yere gitmek istiyoruz, şunu yemek istiyoruz, nereye gidelim dediğinde aklıma bir türlü bir yer gelmiyordu.


Yeni yılla beraber blogumla daha fazla ilgilenip kendime bir arşiv oluşturmak isteğiyle, gittiğim yerleri de buraya yazmaya karar verdim, sırf bu yüzden artık fotoğraf makinemi yanımdan ayırmıyorum.


Mangal Center'a aslında tesadüf eseri düştüm diyebilirim. Ama iyi ki düşmüşüm!


Dün sabah erkenden spora gittim, sonra Umutla beraber Ostim'deki pastacılık dünyasına gittik (bu konuyla ilgili post az sonra...). Bir şeyler aldıktan sonra ben spordan çıkmanın da etkisiyle açıııııımmmm diye inlemeye başladım.


Bilindiği üzere en güzel yemekler esnaf lokantalarında, en lezzetli yiyecekler sanayi sitelerindeki restoranlarda yenir.


Bu ara mangalcılar çok moda, kilo ile eti hemen pişirip servise sunuyorlar. Biz de Mangal Center'a rastladıktan sonra orada yemeye karar verdik. İki kişilik köfte, kuzu pirzola ve kanattan oluşan bir sofra donattık, etlerin tazeliği ve lezzetine diyecek yok, mangal sosları da çok başarılı ancak özellikle tuz ve baharat olmadan servis ediyorlar, o yüzden ilk etapta tatsız geliyor biraz, bunları sonradan eklemek ise genellikle pek tercih edilmez bilindiği üzere.


Onun dışında ortaya salata da söyledik. Ayrıca sıcak pide, acılı ezme, acı sos, cinbiber de beraberinde geliyor.


Arkasından da kaymaklı ekmek kadayıfı...


Öyle acıkmışım ki etlerin fotoğrafını çekmeden mideye indirmişim, aklım başıma karnım doyunca geldi sadece kaymaklı ekmek kadayıfının resmi var!


O tarafları pek bilmediğim için tam yerini söyleyemeyeceğim ama ACity'nin arkasında kalıyor, biraz içeride.


Bu doyurucu yemeğe 42 tl ödediğimizi de belirtmek isterim. Tavsiye edilir.


Adres: İstanbul Yolu 7. km Erciyes İşyerleri Sitesi 201. cadde (eski 10. cadde) No:49 Macunköy


Telefon: 397 77 60-397 77 40.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder