2 Ocak 2012 Pazartesi

Kız babaları...




Bu posta sevgili pastacımız Demet neden oldu. Demet yılın son günü babasını kaybetti. Birkaç haftadır hastanede yatıyordu babası ve en sonunda hastalığa yenik düştü maalesef.


Hep derim ki bir kızın hayatındaki en önemli figür sağlam bir baba figürüdür. Çünkü iyi bir babaya sahip olan kızlar hayatta sağlam adım atmayı öğreniyor. Ben kendi adıma, babamın varlığını düşünerek bile büyük bir güç hissediyorum içimde. Ne yaparsam yapayım destek olan, her şekilde kabul gördüğüm ve koşulsuz vermenin güçle birleşmiş hali benim için, ağırlığımı düşünmeden bırakabileceğim yegane insan! Allah herkesin annesine babasına uzun ömür versin.

Canım arkadaşıma da önce sabır, sonra geri kalan sevdiklerine ve kendisine uzun ve güzel bir ömür diliyorum.

*Fotoğraf http://www.herrenk.com/ sitesinden alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder