13 Temmuz 2014 Pazar

Renkli bir arkadaşınız varsa her şey çok farklı olabilir!

Benim çılgın bir arkadaşım var: Sezo. Kafasına estiğini yapar, her yerde birini tanır, pazarlık yapmaya bayılır. "İş bitirici" derim ben ona. Bir şeye ihtiyacım olsa arar söylerim, 5 dakika sonra tanıdığını aramış ve benim işi, hem de uygun fiyata halletmiş olur.

Sezo yaz başı bastı Bodrum'a gitti, otelcilik yapmaya! Beni de dört gözle beklemeye başladı!


Tatilin ilk sabahı soluğu Yalıkavak'ta onun yanında aldık. Kadın eli değdiği her halinden belli otelini gezdikten sonra bizim oteli düşününce hüzünlendik, uzaklara daldık:) Ondan bir iki tavsiye sonrası. Akşam için sözleştik, o işlerini halletti, biz de Yalıkavak'taki Xuma Beach'e attık kendimizi.

Giriş ücreti 50 tl ödedik, Turkcell Platinium'un %50 indiriminden de faydalandık. Dergilerimi, kitabımı yanıma aldım, buz gibi suyu da alıp önce ağaç gölgesinde, ardından şemsiyeli kısımda denize girerek, güneşlenerek zaman geçirdik. Acıkınca restoran kısmında roka salatası, kuşbaşılı pideyi Mr. Balmy ile paylaşıp yeniden yalnızca önümü-arkamı-sağımı-solumu eşit bronzlaştırma kaygısı kafamda güneşin altında dergilerime boğuldum, bunaldıkça denize girip çıktım.


Otele geçtik, otelin musluğundan akan tuzlu suyla duşumuzu alıp patlamak üzere olan saç kurutma makinesinden hayır göremeden saçları kendi haline bıraktık ve akşam Sezo bizi Türkbükü'ndeki Miam Restaurant'a götürdü. Barmen Nazif Sezo'nun arkadaşı, biz de barda oturduk, tüm yeme içme tavsiyeleri ondan geldi. Size dülger balığı yaptırayım diyince "e biz de rakı içelim" o zaman dedik. Mezeleri seçmemize de yardım etti. Özellikle somonlu meze bir harikaydı. Ara sıcak içli köfte 10 numara ve super dekoratif dülger balığı da şahaneydi! Nazif ise on numara, üstelik araba kullanacağı için alkol almayan mavi elbiseli Sezo'ya mavi renkli hazırladığı soda bardaki başka bir kadını epey kıskandırdı. Bu ziyafet Nazif ve Sezo sayesinde hem de Türkbükü şartlarında çok çok uygun fiyata denk geldi. Yaşasın arkadaşlar!






Miam ziyafetinin ardından bu yıl Türkbükü'nün tek ve en hareketli mekanı Sess'te Türkçe müzikle feneri söndürdük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder